Jumat, 09 Agustus 2013

Mënyrat në blogun paraqiten në faqen 1 - Google

Mënyrat në blogun paraqiten në faqen 1 - Google SEO është shumë e rëndësishme për të ndihmuar në blogun tonë paraqitur nga Google në faqen e parë. Megjithatë, SEO nuk është një çështje e lehtë, unë isha ende i hutuar në lidhje me SEO. Pak nga pak, në qoftë se keni kryer një seri eksperimentesh gjithashtu do të kuptoni se çfarë SEO është.

Disa muaj më parë, kam bërë një eksperiment për të shkruar në një kërkim të Google me fjalë kyçe të "flasin më pak të bëjë më shumë". Megjithatë, deri tek faqja e 3 Unë nuk kam gjetur blogun tim, kjo më bën dembel për të hapur faqen tjetër, i cili e di se çfarë ndonjë prej blogun tim? Unë besoj se biznesi im nuk ka qenë maksimalisht.

Por, pak ditë më parë, unë ri-bërë eksperimentin për të kërkuar me të njëjtën fjalë kyçe, dhe rezultati është blogun tim të shfaqet në faqen e parë dhe numri 1. Unë jam i kënaqur me të vërtetë me arritjen time, kjo do të thotë që përpjekjet e mia nuk janë të kota.

Keyword "flasim më pak të bëjë më shumë" nuk është një fjalen e lehtë. Për mua, këto fjalë kyçe janë fjalë kyçe që super duper në mbarë botën. Unë duhet të mundë rivalët peshën time. Mundohuni të theksohet numrin e rezultateve të kërkimit, janë rreth 700 milionë.

Si bëjë unë? Ju vetëm duhet të punojnë shumë, të marrë kohën tuaj për të ndërtuar blogun tuaj. Puna e vështirë nuk do të thotë gjithmonë që ju keni për të postoj 100 herë në ditë, por ju duhet të punojnë shumë për të gjetur mënyra-how. Nuk janë një shumë e këshilla.

Kjo rochyannr koha do të japë këshilla të thjeshta sa mundem nga përvoja ime personale të jetë në gjendje të paraqitet në faqen e parë. Unë gjithmonë të mbajë në të këto këshilla për të krijuar një blog që është në rritje, dhe Perëndia të gatshëm do të vazhdojnë të zhvillohen.
Ja How To Blog paraqiten në faqen 1 Google:

1. Submit blogun tuaj për motor searh
    Ju mund të vizitoni google webmaster të regjistroheni blogun tuaj të Google. Sinqerisht, unë kam vetëm të regjistroheni blogun tuaj në Google vetëm, për një tjetër si SE Bing, Yahoo, etj unë nuk e kanë provuar atë me dorë. Unë freewebsubmission cuman përdorni për të nënshkruar për një tjetër jo-SE në manual. Sign Up Search Engine me të lehtë në qoftë se ju doni të nënshkruajë deri në SE shpejt.

2. Vendos tags Meta
Unë jam ende i hutuar se çfarë është dhe çfarë përdorni tags meta, tags meta që kam vënë në kërkimin tim google por nuk e di definicionin. Gjithë çka di është mbi SEO faqe , sepse ata kishin të bëjnë asgjë në përmbajtjen e blog. Por, unë jam i sigurt se roli i tij është shumë i rëndësishëm për një ditar. kështu, nuk e injorojnë këtë një këshilla.

3. Vendos sitemap blog
Unë gjithashtu vetëm të instaloni sitemap google. Për SE tjetër, unë nuk e kanë provuar. Për të instaluar sitemap google ju duhet të vizitoni webmasterin google. Për rezultate maksimale ju mund të plug një tjetër sitemap SE.

4. Maximize fjalen
Pasuruar çdo fjalë në përmbajtjen, në qoftë se ndonjë fjalori përmbajtje të pasur, do të jetë më shumë gjasa indeksuar nga google, sepse Blog Posts google nga indeksi blog përmes.

5. Krijo një blog të rehatshme
Ajo është gjithashtu një pikë e rëndësishme për ju, blog lehta për ngarkimin do të jetë një avantazh nga google, widgets kështu minimalirkan blog, dhe maksimizuar përmbajtjen, si vizitorë vijnë në blog për të gjetur informacione, nëse blog lehtë ngarkimit do të bëjë vizitorët të rehatshme dhe me lehtësi. Ju gjithashtu duhet për të ndërtuar Display juaj Blog Professional Duket e mirë kështu që Google gjithashtu shikuar në blogun tonë.

6. lidhjet e këmbimit me bloget e tjera
Kjo është faqja off SEO tips, sepse ajo ishte përtej kontrollit të Bllogut, lidhjet e këmbimit të bëhet një pikë e rëndësishme për të blog për të futur për njerëzit e tjerë, në qoftë se ju keni shumë e lidhjeve nga bloge të tjera që tregojnë për blogun tuaj, Google gjithashtu do të thjeshtojnë indeksin tonë blog. Ju lutem lidhjet e këmbimit me blogun tonë.

7. Ping
Ping është gjithashtu e nevojshme për shkak të informojë SE se përditësimet e fundit blogun tonë, kështu që të përpiqet të ping çdo ditë. Ka shumë karakteristika të një ping në internet që ju mund të gjeni në google .

8. Submit artikuj të Sites Neni Directory
Ri në këtë faqe interneti Unë gjithashtu u përpoq kryqin. mua, sepse të rritur trafikun blog trafikut. Unë tashmë e dinte mua dhe paraqesin artikuj disa herë atje. Të tjerët Unë jam ende i hutuar, por unë jam i hutuar ende përdorin infogue. Për të tjerët ju lutem googling sendiri.hehehe

E pra, kjo është këshilla të thjeshta nga mua, ju mund të provoni një nga një. Rezultatet Nëse maksimalisht do të jetë më mirë. Nëse keni ndonjë këshilla të tjera që ju mund të shtoni anë të komentit, japin kritika dhe këshilla si edhe kështu që nuk ka asnjë të keqe.
Një disa artikuj në këtë pasdite, shpresojmë se mund të ofrojë përfitime dhe të gjitha përgjigjet e pyetjeve tuaja, mbijetoi fundjavë, thank you

Backlinks to: Kepala Madrasah, kinerja kepala sekolah, Administrasi Khusus Kepala Sekolah, Administrasi Umum Kepala Sekolah, Administrasi Kepala Sekolah dan Guru, Rencana Kerja Sekolah, Administrasi Madrasah,

-
Postuar nga Blogger në Google për të Perëndisë

Tidak ada komentar:

Posting Komentar